Has perdut la contrasenya?

TotSuma

Espai Sopa de Lletres

Un projecte de Sopa_de_Lletres

Articles

Dilluns, 14 de setembre

L'Espai continua creixent a totSuma

L'Espai continua creixent a totSuma

La generositat dels nostres sumadors ha anat deixant petits els objectius que ens hem fixat. En disset dies van aplegar els 4.400€ que ens havíem proposat inicialment. Avui, que encara en tenim dinou de campanya per davant, ens han fet superar amb escreix els 6.000€. 

Mentrestant, el condicionament de l'Espai avança amb pas ferm: de seguida tindrem la barra acabada i els banys instal·lats. A continuació arribaran la cafetera i els altres equips, i moblarem l'obrador. Confiem que, paral·lelament, més i més sumadors s'incorporaran al projecte i ens ajudaran així a dur a bon terme aquest tram del trajecte, el que és més delicat econòmicament.

Gràcies a tots per la confiança que ens heu fet i que ens feu. Per als dinou dies que vénen no ens fixem cap nou objectiu: anirem més enllà, tan ellà com vosaltres ens vulgueu portar!



152
sumadors
7620 €
dels 4400 necessaris
finalitzat
el 03/10/2015
Assolit 173%

Aporta-hi 5 €

6 sumadors
Una canya ben tirada o un cafè especial de L'Espai, i una xapa de Sopa de Lletres.

Aporta-hi 10 €

11 sumadors
Una canya ben tirada amb una tapa o un cafè especial de L'Espai amb una pasta, i una xapa de Sopa de Lletres.

Aporta-hi 20 €

33 sumadors
Una canya ben tirada amb una tapa o un cafè especial de L'Espai amb una pasta, per a dues persones, i dues xapes de Sopa de Lletres.

Aporta-hi 35 €

22 sumadors
Un aperitiu tradicional per a dues persones. Un dels nostres llibres dedicats. Dues xapes de Sopa de Lletres.

Aporta-hi 50 €

53 sumadors
Degustació de platillos de L'Espai per a dues persones amb beguda. Una samarreta amb els nostres lemes: "som el que mengem" o "som el que llegim". Tres xapes de Sopa de Lletres.

Aporta-hi 100 €

23 sumadors
Degustació de platillos de L'Espai per a dues persones amb beguda. Un dels nostres llibres dedicats. Dues samarreta amb els nostres lemes: "som el que mengem" o "som el que llegim". Quatre xapes de Sopa de Lletres.

Aporta-hi 200 €

3 sumadors
Degustació de platillos de L'Espai per a dues persones amb beguda. Tast de postres de la casa. Un dels nostres llibres dedicats. Un dels jocs Verbàlia de Màrius Serra i Oriol Comas. Dues samarretes amb els nostres lemes: "som el que mengem" o "som el que llegim". Sis xapes de Sopa de Lletres.

Aporta-hi 500 €

1 sumadors
Assistència per a dues persones a una sessió de tast de productes de la terra (formatge, oli, vi, etc). Degustació de platillos de L'Espai amb beguda per a dues persones. Tast de postres de la casa. Dos dels nostres llibres dedicats. Un dels jocs Verbàlia de Màrius Serra i Oriol Comas. Dues samarretes amb els nostres lemes: "som el que mengem" o "som el que llegim". Deu xapes de Sopa de Lletres.


Blog del projecte

Espai Sopa de Lletres obre les portes
Ens ha costat, perquè una obra pots arribar a saber quan la comences però difícilment quan i com l'acabes. Ens ha costat, sí, però finalment l'Espai Sopa de Lletres ...

Un projecte de

Xadica

Amb la col·laboració de

Fundació Catalunya Cultura

Segueix-nos

  • Troba'ns al Facebook
    Troba'ns al Twitter
    Escriu-nos!